kata mak...KAWAN tu ibarat lebah,habis madu sepah dibuang.......
kata abah..KAWAN tu umpama bunga ros,dipndang cantik dipgg sakit...
kata atuk...KAWAN tu seperti air,terus mengalir.....
kata nenek..KAWAN tu bak bulan,dipuja & disnjung tp nun jauh disana...
kate sedare...KAWAN tu mcm makanan,kawan makan kawan !!
kata abang...KAWAN tu seperti lembu,mengikut saje ape dikata.........
kata akak..KAWAN tu tak ubah mcm durian,bau je busuk tp sdap dimkn...
kata adik..KAWAN tu macam biskut,sekejap ade sekejap takde........

kata aku,
ka wan tu tak kisahlah camner..
walaupun dia IBARAT LEBAH, UMPAMA BUNGA ROS, SEPERTI AIR, BAK
BULAN, SEPERTI LEMBU, TAK UBAH MACAM DURIAN & MACAM BISKUT!!!
Lagi..



walau jahat mane pon dia...buruk mane pon dia....
ape2 la yang kurang tentang dia..
dia tetap kawan ....
tau tak sebab ape???
sekali aku dah kawan ngan dia selamanye dia tetap kawan aku...
itu cara aku berkawan ..!!

walaupun kita mempunyai kekasih, tapi
teman tetap paling setia.

walaupun kita punyai harta yg banyak,
teman tetap paling berharga.

Betol x???


0 Si Pembebel to ".....K.....A.....W.....A.....N....."

Social Share!

Get Social Share 2.0!