apa yg perlu dilakukan?? ceritakan apa yg ada dalam begpack aku. hehe~
nak tau ape yg ada? jom servey2 ape yg aku slalu usung kesana kemari..

slpas aku tuang atas meja, perh! giler berlambak barang..
ni sume barang2 yg ade dalam beg aku utk ke kelas.

1. Wallet tu memang kene bawak ar.. wajib. (no reason)
2. Kad Metrik. ni pon wajib bawak klu g kelas or keluar dr kawasan Kolej. klu x kene saman. sebab laen, boleh minx diskaun bila maen bowling n tengok wayang. hehe
3. balm. ni amat diperlukan sekarang sebab aku sedang selesema..
4. perfume. x tau jenama apa. tapi memang wangi. tujuan? korang pon tau apa guna perfume..
5. bnd2 elektronik. kad reader & pen drive. diperlukan bila urgent nak ambik pape data masa x bawak laptop.
6. kunci motor n kunci rumah n kunci bilik n kunci mangga.
7. handset. wajib bawak kemana sahaja.
8. spek mata dan cntx lens. tu wajib gak untuk aku yg rabun nih
9. glasses spray, pen n cutter.. tu peralatan tambahan.
10. eksesori. ni aku x pakai la klu g kelas. haha.. mau kene tarbiyah sebulan. hehe~
11. kiub dan tiket wayang tu secara kebetulan plak ade. hahaha..
12. bnd laen yg x de.. stokin. hehehe~ diperlukan bila korang nk tukar stokin kat tandas. 

Notakaki : ok tu jer.. sekian yer amal!!


10 Si Pembebel to "Apa Di Dalam Backpack Anda??"

Social Share!

Get Social Share 2.0!