Ok, hanset BUKAN HANYA DICIPTA UNTUK ANGKAT CALL SAHAJA.. ok, itu fakta..
9 sebab orang x angkat call :


-Busy (mybe ngah wat keje laen..)
-Silent (mybe dia x sngaja silent mood)
-Malas (mybe dia ngah mals nak layan orang)
-bengang (mybe dia ngah bengang ngan anda)
-Handset rosak (aku penah kene. hnset x boleh angkat call)
-Ada keje lain (mybe ngah meeting ke)
-X mo dikacau (mybe dia ngah brsama keluarga @ isteri tercinta)
-X kene masa (mybe korang call tu semberono jer)
-Call korang tu x penting (mybe dia dah tau korang call nak mngada2)


aku nak ulang lagi, hanset BUKAN HANYA DICIPTA UNTUK ANGKAT CALL SAHAJA.. tmpat msg ade.. so taip lar.. x payah nak call bnyak2 kali.. kalau 2 kali call x angkat, bagi je msg. mana la tau dia ngah ber"meeting" ker, ngah bersama ngan isteri tercinta ker, ngah makan malam ker, ngah berak ker, x kan itu nak ajar? haish...


NotaKaki : Ok, so pasni korang maklum la yer knp aku x angkat call korang.. cari2 la mana satu alasan yg bakal aku cakap. Sekian... ok babai


10 Si Pembebel to "9 Sebab Orang x Angkat Call"

Social Share!

Get Social Share 2.0!