aku masa check2 stat blog aku nih, ternampak la satu benda nih..



lepas tu aku try la klik untuk tahu apa maklumat yang dia nak cari.. "Hukum Menelan Air Mani" hahaha~ macam lawak plak aku nak cerita pasal bnd ni.. 


Dari pembacaan aku melalui laman2 agama, dan buku Fiqh yg x seberapa nak tebal nih, aku dapat bg pendapat aku yang menelan Air mani tu benda yang lagha (x de ape2 faedah). dan semestinya perkra lagha tu makruh. Tapi harus diingat, air mani tu bukan sekadar air mani sahaja. ia mesti bercampur dengan air mazi. itu lumrah bagi manusia normal. Air mazi tu adalah najis. dan jika bercampur, maka ia adalah najis dan hukum menelan air mani ketika itu adalah HARAM!


Aku ade bukak zaharudin.net pasal benda nih, aku setuju dgn huraian yang dia bagi. masa aku selak2 page laen, ternampak 1 komen ni, dia komen pasal artikel Zaharudin.net pasal hukum menelan air mani..
Aku agak x setuju dengan pendapat mamat nih.. pape pon, kita demokrasi kan.. so, sape nak setuju or x setuju itu terpualang. hahaha..


NotaKaki : Islam melarang jika melakukan benda2 jijik. dan melarang kita mengikut jejak langkah orang kapir... kerana oral seks dan telan2 air mani ni x diajar dalam islam. TQ


9 Si Pembebel to "Cerita orang dewasa. [Entri 18SX]"

Social Share!

Get Social Share 2.0!