MU atau Man U atan Man Utd atau pape je la yg korang nak panggil.. yang pasti, nama tu merujuk pada pasukan paling hebat musim nih... manchester united.. Muahahaha~


giler la femes pasukan ni sampaikan pelbagai barang mengguna pakai logo diowang..
Bukan setakat Jersi..


Seluar dalam pon ade... jangan maen2 weyh.. Chelsea ade ke seluar dalam sendiri? hahahaha
aku cilok pic ni kat mudah.my

dan yang paling best, ade air jenama MU gak weyh... don't play2 with MU after this ea.. diowang dah x guna 100+ or minuman laen.. x minum dah arak2 nih.. sebab diowang ade minuman tajaan khas jenama mereka sendiri.. pewwiiiitttttt~
yg di x bape best sangat.. rasa dia x tau nk describe cam ne.. 

yg ni sedap rasa mcm livita.. try la..

yeahh.. hahaha


Setakat ni baru ada 2 perisa.. Ori n Lemon.. kalau nak banyak lagi perisa, korang antar surat or proposal kat Alex suh dia tambah lagi. hehe


NotaKaki : pasukan korang ade ke??????


1 Si Pembebel to "Air Tin MU"

Social Share!

Get Social Share 2.0!