Ok, anda ada masa lapang? ada masa free nak jalan2 waktu malam? klau ada, n anda berdekatan sekitar Serdang, sila2 lar ke Bazar Larut Malam. Berdekatan je ngan shopping complex The Mines..
Kalau korang g sana, singgah2 la kat gerai kawan aku nih.. Tapi tuk wanita je lar.. sebab dia jual barang2 n eksesori wanita jer.. kalau lelaki rasenya ada gak. baju2 t-shirt yang memang murah..


Kalau korang duduk jauh n still nak beli, korang leh online jer.. bukak blog dia n pilih barang2 kat situ. atau korang pm facebook dia.. senang an.. hehehe..


nak lagi senang, korang call or masej je dia.. number phone cari sendiri huhu~







Aku pon x pasti number gerai dia. sebab kat situ x de number.. Kalau nak g, cari peniaga bernama Aisya atau Aisya Humairah.. mata dia ala2 kuchen sikit. warne2 kelabu+coklat.. (mata hasil bedah) hahahahahaha


Aku sempat rembat pulut durian masa kat sana. giler ar mahal. RM4.50. x setanding langsung ngan rasa dia.. sampai sakit perut aku makan. hohoho.. santan oh santan~ durian dia, amatlah mendukacitakan. tawar giler2..


Pape pon, aku dah jumpa kawan bagi sang singa kecil aku... mereka ialah..........

NotaKaki : masih terbayang2 pengalaman ngeri masa kat Mines semalam. seorang budak tersepit jari kaki kiri dia kat ekskelator.. giler ahh.. yang atuk dia pon sampai terduduk jatuh. mujur punggung dia x disedut sekali..Mak dia mujur x tersungkur sebab heel dia tersangkut.  yg paling teruk, jari dak tu.. 95% dalam gerigi ekskalator tu. Ya Allah.. dari wajah tangisan dia, teserlah kesakitan yang teramat tu. Bayangkan jari2 korang leh terlekat kat celah gerigi (part kat lantai ekskalator yg bergerigi tuh). Mesti hancur tulang tu.. haishh!! Yang aku marah sangat, org2 kat situ JUST BERKUMPUL n MEMBEBEL.. x de sape pon nak jerit or panggil guard/security.. Mujurlah tuhan gerakkan hati aku untuk gunakan nikmat suara aku jerit panggil security.. 
Sngat menyeramkan.. umur kecik2 dah cacat kaki.. Nauzubillah~


4 Si Pembebel to "Iklan Promosi Gerai"

Social Share!

Get Social Share 2.0!