Pagi kelmarin rakan aku ade mengajak aku untuk menyertai perhimpunan BERSIH. Bersih dari segi apa? Aku pun tak tahu... hahahaha


Maka dengan semangat yang padu, maka pengikut-pengikut yang menyokong menukar wall picture Facebook mereka kepada lambang yang berwarna kuning tersebut...







Semua nak BERSIH.. huhu~
Secara peribadi, aku x menolak 100% tujuan BERSIH ni diadakan. tapi ada beberapa benda yang aku tak beberapa bersetuju dan itu sekadar pendapat aku.
Walau apa-apa pun, nanti aku sertakan tujuan BERSIH ni dan aku huraikan serba sedikit pendapat aku tentang apa permintaan mereka melalui BERSIH ni... =)

NotaKaki : Facebook kat atas tu sekadar contoh sahaja.


1 Si Pembebel to "Bersih untuk Bersih"

  • bersihkan rumah lagi bagus.
    cuci kereta... mop lantai...
    sapu sampah.. basuh baju..

    dari pergi sana, kene tangkap padan muke.

    kalau de sesapa kene tangkap, aku nk gelak awal2. huahuahuahua

Social Share!

Get Social Share 2.0!